2011. november 29., kedd

Catrice Kohl Kajal -010 Ultra Black szemceruza teszt!

Sziasztok! Bocsi,de ma csak egy gyors bejegyzése erejéig tudok itt lenni,mert ma nagyon hosszú napom volt a suliba, hulla fáradtan estem haza :( Igazából konkrét ötletem nem volt,hogy miről írok majd nektek, de mikor mostam le a sminkemet -egész pontosan a szememről,akkor eszembe jutott,hogy muszáj említést tennem a csodás szemceruzámról ami az egyik kis szerelmemmé vált:) Igazából én régen csak Miss Sporty féle szemceruzá használtam, abból is csak a feketét. Sokatoknál láttam/olvastam,hogy nem voltatok vele megelégedve mert,hogy túl kemény és nem fog a vízvonalra. Nem tudom,mi lehet a probléma de amit én használtam az nagyon jó volt, fent maradt egész nap a szememen és nekem elég puhának is minősült. De miután elkezdtem vásárolni egy csomó Catrice terméket, akkor úgy gondoltam beújítok egy új szemceruzát is. Nekem nagyon bevált, a legkrémesebb/puhább szemceruza amivel valaha is találkoztam! Nagyon nehezen jön le este,szóval strapa bíró és tartós :) Az ára pedig nagyon kedvező, 599 ft. (Remélem jól emlékszem,javítsatok ki ha nem!) Ne haragudjatok,hogy nincsen kép a tesztről,de mint irtam már régebben a fényképező gépemmel nemtudok rendes képet csinálni,főleg hogy újabba csíkos képeket készít!:( Karácsonyi listámon van a fényképezőgép is !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése