2011. november 19., szombat

MAC Eyeshadow: Satin Taupe

Életem első MAC terméke,ő lenne az :) A múltheti JOY napok alkalmával ellátogattam az Allee-ba,mivel ott a Douglas össze van vonva a MAC-el így a 20%-os akció rájuk is vonatkozott. Igazából sokáig nem tudtam,hogy mi legyen az első dolog amit itt megveszek, gondolkodtam pirosítón, szájfényen,körömlakkon is egyaránt. Végülis egy szemhéjfesték mellett döntöttem. Egy nagyon aranyos lány volt a segitségemre a választásban, mindenképpen valami sötétebb barnás-feketés árnyalatot szerettem volna, jó párat kipróbáltunk,mattot- fényeset is. A matt színek gyönyörűen pigmentáltak voltak, egyébként a swatch hosszú-hosszú órákon át ott maradt a kezemen ,fürdésnél alig bírtam levakarni:) Mikor a Satin Taupe árnyalatot próbáltam ki a kézfejemen,rögtön beleszerettem! Lányok.. ennél gyönyörűbb barnás árnyalatú szemhéjfesték nem létezik!! Eszméletlen szép,fényes csillogós,selymes! Hosszantartó,nekem reggel 8tól este 8ig simán kibírta,nem gyűlt össze a redőkben, természetesen szemhéjalapozás mellett!:) Csak ajánlani tudom minden MAC imádónak,hogy szerezze be ezt magának,mert gyönyörű :) Nagyon megörültem,hogy így akciósan juthatok hozzá, de melyik nő ne tudna ellen állni az akciós smink termékeknek?! :) Így ez a kis gyönyörűség 4700ft helyett, 3700ft volt:) Szerintem minden fillért megér,csodálatos!A használata is teljesen jó,nekem egyáltalán nem porzik,nem esik le a fele az ecsetről. A csomagolás a már jól megszokott ,letisztult és elegáns fekete külső :)


Értékelés:-tartósság:10/10
-használat:10/10
-csomagolás:10/10

Hogy tetszik nektek ez a szemhéjfesték? Esetleg nektek is van? Írjátok meg a véleményeket,tapasztalatokat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése