2011. november 20., vasárnap

Catrice Photo Finish 18h hosszantartó alapozó

A következő teszt alanyom ez a Catrice hosszantartó alapozó,hogy valójában hosszantartó e,az majd kiderül a bejegyzés végén:) Megmondom őszintén,hogy nekem volt már több fajta alapozóm, olyan nem volt,hogy mondjuk 1 évig 1 fajtát használtam, mindig kisérleteztem,hogy számomra melyik lenne a legjobb. Igazából mióta megismertem a Catrice márkát,nagyon megszerettem különösen a szemhéjfestékek miatt,mert gyönyörűek és nagyon pigmentáltak. Megkockáztatom,hogy néhány nagyobb márkájúval is vetekszik,egy-egy szemhéjfestékük,na de kanyarodjunk is vissza az alaptémához:) Csomagolását tekintve, nekem tetszik, lehet hogy csúnyán mondom de nem kelt olcsó hatást számomra, igaz az ára nem 10ezer forint,de azért ahhoz képest elég szép a külseje. Pumpás megoldása van, de le lehet tekerni a fekete részt,és egy ecset található benne,de őszintén nem tudtam rájönni,hogy az minek:D 5 árnyalatban kapható,nekem egész pontosan a 03 Caramel Beige van. Az illata egész furcsa volt elöször számomra,kicsit parmüfös beütése van,nem az a sima alapozó,de mára már megbarátkoztam vele. Gyakorlatban egész jó,de természetesen nem bír ki 18órát, nekem suliba reggeltől délután 3-4óráig oké, ha itthon letisztitom az arcom, rendesen olyan a vatta utána,szóval beleépül az arcba.Egyébként én sima alapozó szivaccsal viszem fel mindig az arcomra, ecsettel még nem próbáltam.  Megvagyok vele elégedve vele,elhasználom teljesen az biztos, de nem hinném hogy újra megvásárolom ugyanis már kiszemeltem magamnak a Maybelline Afiinitone alapozóját,ami legközelebb haza jön majd velem:)

Értékelés:-tartósság: 8/10
-használat:9/10
-csomagolás:10/10

Nektek van Catrice alapozótok? Ha igen,írjátok meg milyen:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése