2011. november 23., szerda

Catrice- Welcome to Las Vegas!

Sziasztok!:) Ma hazafelé beugrottam a Rossmannba és láttam,hogy megjelent a Catrice Welcome to Las Vegas kollekciója. Nos,akkor nézzük,hogy miből is áll. Van egy 4 részes szemhéjpúder paletta (01 Curtain Up!), van benne egy bézses árnyalat, egy szürkés-fekete, és két fajta kék szín-ami nekem elég furcsa,hogy két hasonló színű árnyalatú színt ebbe beletettek, de hát összességében jónak tűnik és kombinálhatóak a színek szerintem! Egy fekete szemhéjtus is található benne (01 Drama Queen), műszempilla, 4 színű körömlakk:piros,kék,fekete, bézs ?! (ami elég világos) és mindegyiknek van egy kis csillogós beütése,szóval nem sima körömlakkok!(01 Lovely Sinner; 02 Alluring Night; 03 Star of the Show; 04 Drama Queen) Aztán van benne egy fixáló púder (10 Fairy Dust), és egy csillámos púder,amit lehet arcra és testre is fújni,kinek mi tetszik :) És zárásul pedig 3 duo szájfény (01 Lovely Sinner; 02 Welcome to Glitz & Glamour; 03 Let Me Seduce You) Na, hát összességében ennyi lenne, nekem nagyon tetszik ez a kollekció-ugyan most nem vásároltam belőle ,de már itthon megbántam, a paletta kicsit felkeltette az érdeklődésemet,bár a kék szín nem én vagyok,de lehet,hogy idővel megbarátkoznék velük :) Emelett mindenkinek felhívom a figyelmét aki esetleg nem tudná,hogy ezen a héten végig a MAYBELLINE termékekből lejön 25%  az összes Rossmannban!

Nektek,hogy tetszik ez a kollekció? Mi a kedvenc Catrice terméketek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése