2011. november 24., csütörtök

Essence: Circus Circus!

Na,megint egy új hamarosan megjelenő kollekcióval jövök nektek, mostmár ígérem a következő poszt másról fog szólni :) Nemsokára megérkezik az Essence legújabb trendkiadása, Circus Circus néven. Remélhetőleg Magyarországon is kapható lesz :) Számomra már most jobban tetszik,mint a Vampire's Love kollekció. A kollekció neve,teljesen passzol az összes termékhez szerintem, minden csili-vili beütésű :) Na de nézzük sorban,hogy miket is szerezhetünk be magunknak!
Hosszantartó szemhéjfesték- 3 árnyalatban: 01 it’s magic, 02 raise the curtain for 03 my sparkling acrobat.
Szemhéjtus- 2 árnyalatban:01 it’s magic and 02 my sparkling acrobat.
Szájfény -2 árnyalatban: 01 applause, applause 02 my glammy acrobat.
Elvileg hosszantartó hatást ígér, na ez majd kiderül a gyakorlatban :)
Szájfény- 01 it's magic. Nos azért írtam erre is szájfény megnevezést,mert nem tudtam egész pontosan leforditani az Essence oldalán,de azt írja róla hogy csillogó és ragyogó  hatást ad az ajkaknak, rúzs fölé is kenhető.
Highlighter púder- 01 it's magic. Ez egy csillogó hatású hightlighter, igazából többet nem is érdemes írni róla,mindenki tudja hogy mire való:)
Duo körömlakkok 4 árnyalatban -01 my sparkling acrobat, 02 don’t feed the tiger, 03 applause applause and 04 cotton candy. Az egyik részében fedőlakk található,és hozzá illő csillámos lakk. Szerintem nagyon szépek ebből biztos beszerzek egy-két árnyalatot :)
Köröm matricák 2 féle kiadásban -01 come in, one and all! and 02 big top.
Parfüm -Igazából erről nem sok mindent írnék, vagyis csak annyit,hogy már most a Catrice Welcome to Las Vegas-ból megjelent ugyanilyen kis 'üvegcséjére' emlékeztet :)
Spray - Nagyon jó utazás szempontjából,zsebre vágható kis mini parfüm :)
Nesszeszer tok/ Sminktároló- kinek mi tetszik. Szerintem helyes kis darab, csillogó arany színnel.

Összeségében nekem tetszik ez a trendkiadás, árakról egyenlőre nem tudok, de szerintem semmi komoly drasztikus változás nem lesz,mint az eddigi kollekcióknál- a jól megszokott barátságos Essence árak :) A honlapjukon úgy írták,hogy decemberől januárig lesznek kaphatóak :)

Nektek ,hogy tetszik ? Szeretitek az Essence márkát? :) Írjátok meg a véleményeteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése