2011. november 19., szombat

Teszt: Essence-Nail Art Special effect 02-circus confetti!

Elöször is ez a körömlakk megvan kb. 1 hónapja nekem, és mivel amugyis most kezdtem el bloggerkedni, ennyi idő után már kitapasztaltam,hogy milyen a lakk élesben :) Nos,kezdjük ott,hogy ez az Essence Speciel effect topper kollekcióból a '02 Circus Confetti' elnevezésű lakkja, amit én eddig csak fedőlakként használtam. Mikor megláttam elöször,rögtön gondoltam,hogy ez nekem kell mindenképp! A sok 'konfetti darab' benne nagyon megfogott! Legtöbbször úgy használtam,hogy kiválasztottam egy alapszínt amivel kifestettem a körmeimet,és csak a gyűrűsujjamra kentem ilyet,mint fedőlakk! Őszintén szólva csak úgy magában, semmi alap lakk nélkül- (mindegy,hogy sima átlátszó alaplakk ,vagy akár színes fedőlakk) nemhinném,hogy kifesteném vele a körmeimet, ugyanis szépnek szép és imádom őt, de leszedni az valami kész csalódás számomra! Sokkal több időt vesz igénybe nekem a 2gyűrűsujjamról való leszedés,mint az összes többi simán. Tényleg,ez az egyedüli hátránya,hogy nehéz leszedni, bár ez csak a saját tapasztalatom, nemtudom másnál,hogyan szuperál! :) Emelett,nekem semmit nem kopik az a körmöm,ahol ezzel van kifestve :) +pont :D Zárásként szerintem teljesen megéri az árát, ha jól emlékszem 549ft-ba kerül a Rossmannba :) Mindenkinek ajánlani tudom,aki szeretné kicsit feldobni a körmeit valami jó kis ütős lakkal ;) Egyébként ne haragudjatok,hogy nem saját képet illesztettem be a körömlakkról,de még annyira ügyetlennek érzem magam a fotózás terén így,hogy nem szeretnék csúnya képeket feltenni, remélem elnézitek nekem :D Karácsonyra várom az új fényképezőgépemet ami sokkal jobb,mint a mostani azzal már tuti szép képeket tudok gyártani :))

Ti kipróbáltátok már ezt a lakkot? Mi a tapasztalatotok? Írjátok meg! :)

5 megjegyzés:

  1. nekem is van, és tényleg szuperjó, csak baromi melós leszedni.. :D

    http://kimcica.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Így van :) én is csak ezt az egyet sérelmezem benne,amugy meg imádom.

    VálaszTörlés
  3. Én is megvettem, és imádom :)) De egyébként ez nem a lakk hibája, hogy leszedhetetlen, én speciel még egyetlen olyan csillámos fedőlakkot sem találtam, amit könnyű lett volna lemosni. Még nem próbáltam,d e a barátnőm mondta, hogy ő a nagyobb konfettiket körömollóval szokta levágni, és utána könnyebb leszedni :)

    VálaszTörlés
  4. Ui.: Szerepel ez a lakk az egyik NOTD-emben, ha gondolod, nézd meg :)
    http://beautysandwich.blogspot.com/2011/11/notd-es-koromlakkteszt.html

    VálaszTörlés
  5. Aha sejtem egyébként,hogy a többi ilyen csillámos lakk is ilyen,hogy nehéz leszedni:) Köszönöm szépen a cikket,elolvasom mindenképp:)

    VálaszTörlés