2011. november 18., péntek

A kezdet :)

Sziasztok! Íme létrejött életem első beauty blogja,amire már rég vártam! Nagyon régóta nézegettem és nyomon követtem a szebbnél szebb blogokat,főleg a kedvenceimet naponta többször is !:) Aztán úgy döntöttem,hogy én is belevágok,bár őszintén szólva nemtudom mennyi időt tudok fordítani az írásra,ugyanis a középiskolai évek utolsóját taposom jelenleg :) Érettségi,szalagavató és miegymás :) Viszont ígérem,ahogy lesz időm ide ülni a géphez, mindig hozok valami bejegyzést! Egyébként mint minden bloggerina én is szenvedélyesen imádom a smink termékeket gyűjtögetni-sokszor már olyan dolgokat is összevásárolok amire semmi szükségem vagy ugyis megunom..de mégis a vásárlás melyik nőt nem boldogítja ?! :) Remélem aki olvassa majd a blogomat, többször is visszatér és ezáltal kicsit megismertek lassacskán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése