2011. december 3., szombat

Haul : Essence-Catrice!

Sziasztok! Bocsi,hogy egész héten csak kedden tudtam jelentkezni,de semmi időm nem volt,de most szombat és végre tudok írni nektek:) Most délelött voltam a Rossmannba (Westend) , elöször csak egy School sarokmagasítóért indultam ami kelleni fog majd a szalagavatómra a magassarkú cipőmbe. De hát, igazából sosem tudom kihagyni a sminkes részt,szóval megkukkantottam. Képzeljétek találtam a parfümös résznél még leárazott Essence és Catrice termékeket, igazából a Catrice szemhéjpúderek mind olyan árnyalatok voltak amiktől én tartózkodok és nemtudom elképzelni magamon szóval ők ott maradtak de egyébként kedvező áron voltak, 399 ft. Emelett voltak még szájfények is amik megmaradtak a nyári kollekcióból. Viszont az Essence termékek között akadtam rá az XXXL Nudes szájfényre, 04 toffee forever árnyalatban. Hm nagyon finom karamellás illata volt, és nem hiszitek el de 99ft volt!! Ennyiért nemtudtam otthagyni és még ha nem is válik be akkor is ennyi pénzt megért! Utána nézegettem a Catrice állványt, már elég régen kinéztem magamnak egy quattro-t, elözö bejegyzésben irtam is rajta volt a karácsonyi kívánságlistámon de egyszerűen nem bírtam tovább,megvettem :D aztán szerettem volna valami igazi karácsonyi körömlakkot,és az Essence 050 Irrepaceable árnyalatú lakk is jött velem haza! Ennyit vásároltam ma, de mostmár karácsonyig tényleg le akarok állni! :)
Essence XXXL Nudes Lipgloss 04 Toffee forever
Essence Colour & Go 050 Irreplaceable(A képért köszönet egy külföldi blognak!)
040 Never Let Me Go!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése