2011. december 23., péntek

My Christmas TAG :)

Na jó, na jó :) Ugye írtam,hogy nem lesz több idei bejegyzés az idő hiány miatt de most mégis szakítottam egy kis időt- ma délután kezdődik a sürgés -forgás! Délután anyu társaságában diós és mákos beiglit sütünk :)) Mivel elolvastam sok bloggerina válaszait,úgy döntöttem én is kitöltöm :) Remélem szívesen olvassátok!
1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?-Karácsonykor mindenképpen csomagolópapír :) Nekem ez teljesen hozzátartozik a karácsonyi hangulathoz,és nagyon szeretek csomagolni mert már közbe olyan jó érzéssel tölt el,hogy vajon mit szól majd az ajándékozott személy :)
2. Igazi vagy műfenyő?-Igazi fenyő :) Gondolkodtunk idén,hogy veszün egy fehér műfenyőt mert az szerintem gyönyörű! De idén mégis az igazi fenyőnél maradtunk,ahogy eddig minden évben- olyan jó illat van tőle az egész szobában!
3. Mikor díszíted fel a fát?
-
24.-én délelött szoktuk feldísziteni közösen a családdal
4. Mikor bontod le a fát?-Szerintem olyan Január 2.hetéig szoktuk meghagyni
5.Szereted a tojáslíkőrt?-Nem ittam még :)

6. A kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?-Természetesen a Barbie-k voltak minden mennyiségben :)
7. Van Betlehemed?-Nincsen.
8.Kinek a legnehezebb ajándékot venni?-Hmm eddig nem akadt gondom hálaistennek ilyennel,le is kopogom :)

9.Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?-Úgy gondolom Anyunak, mindig van valami öltetem vele kapcsolatban
10.Legroszabb Karácsonyi ajándékod?-Nem emlékszek ilyesmire,szerintem nem is volt! Annak az adott évben mindig örültem-akármit kaptam! Az egy más kérdés,hogy ma már annak nem örülnék esetleg :)

11.Elektronikus vagy Postai Képeslap?-Egyik félét se szoktam.
12.Kedvenc karácsonyi film?-Karácsonyi vakáció; Reszkessetek betörők 1-2
13.Mikor kezdesz vásárolni?-Hát,eddig majdnem minden évben máskor vásároltam,de talán december eleje még a normális időszakhoz tartozik, ki lehet bírni a tömeget a plázákban, de nem irigylem akinek az utolsó pillanatra marad minden.
14.Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?-Nem.

15.Kedvenc karácsonyi étel?-Ha jól belegondolok kifejezett karácsonyi étel nincsen, úgyértem a Szentesti vacsora az rántott hús lesz petrezselymes krumplival- azt nem mondanám annak :) De lesz töltött káposzta,húsleves, libamáj, kacsacomb.. :) Nyamii éhes is lettem :)
16.Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?-Itthon vagyunk karácsonykor mindannyian
17. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?-Ó.. volt már mindkettő, de azthiszem idén csúcsos lesz :)
18.Mikor nyitod ki az ajándékodat?-24.-én este vacsora után
19. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?-Tömeg tömeg tömeg.. de mindenhol! Borzasztó!

EZÚTON IS MÉGEGYSZER KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDENKINEK!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most járok nálad először, nagyon tetszik a blogod, csak sajnos látom, már nem készítesz bejegyzéseket! :(
    Mindenesetre feliratkoztam, sose lehet tudni, ha van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés