2011. december 4., vasárnap

Catrice 'Hidden World' trendkiadás

Sziasztok! :) Elöször is köszönöm,hogy tegnap sokan látogattátok a blogot, úgy látszik tetszett a Haul poszt nektek, többször is lesz ígérem! Nos,amivel most készültem az nem más mint egy új előzetes a Catrice Hidden World nevű trendkiadásáról :) Nemtudom észre vettétek e,de rengetegszer írtam már a Catrice-ről, de hát mit lehet tenni ha függő vagyok :D Elvileg 2012 Januárjában érkezik meg az új kollekció,hogy vajon nálunk is megjelenik e arról még nem tudok mondani semmit sajnos. Akkor nézzük őket:


Ne haragudjatok,hogy így csináltam meg az egészet, egy közös képen. De egyszerűen nemtudom mivan, megírtam a bejegyzést külön képekkel és összecsúszott minden és már felidegesitettem magam,hogy sehogysem sikerül,ezért maradt ez a megoldás, de legalább így átlátható :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése